wijverkopenautos

Zodra u besluit uw auto te verkopen, wilt u deze snel kwijtraken. Maar de prijs klopt. Hoe zorgt u ervoor dat uw advertenties zich onderscheiden van alle andere advertenties? In deze blog geven we je enkele advertentietips om een ​​succesvolle verkoop te garanderen.

Advertentietekst

Een goede autoverkoper praat. Daarom kunt u uw auto het beste in een paar honderd woorden verkopen. Behandel onderwerpen als leeftijd, conditie, onderhoud, opties en specificaties (bij voorkeur in meerdere paragrafen). Natuurlijk zullen kopers, zolang het relevant is, nooit genoeg informatie krijgen. Het zorgt ook voor een beetje vertrouwen bij de koper, kan de juiste beslissing nemen en van tevoren voldoende op de hoogte worden gebracht. Aarzel niet om een ​​goede anekdote te schrijven, zoals de eerste autobezitter of vakantiekilometers. Echte audiofielen zullen het alleen waarderen!

Geschiedenis

Zodat u er meer vertrouwen in heeft dat de volledige geschiedenis door de koper kan worden verstrekt. APK-, onderhouds- en servicebezoeken worden meestal in de onderhoudshandleiding gestempeld om de locatie en datum aan te geven. Het beste is dat u vanaf uw auto die de dealer verlaat tot nu toe een volledige geschiedenis heeft en deze kunt weergeven. Heeft u de reparatiekosten bespaard? Zorg ervoor dat u ze bespreekt; meer begrip, transparantere verkoop. Op deze manier weet de koper of de auto goed onderhouden is en zijn / haar conditie op korte of lange termijn.

Vindbaarheid

Om het correct te vinden, moet u zoveel mogelijk velden invullen. Overweeg niet alleen het merk en de prijs, maar ook het voertuigtype en het bouwjaar. Op deze manier kunnen kopers nauwkeuriger keuzes maken bij het openen / sluiten van bepaalde filters, waardoor je sneller vind! Wist u trouwens dat u ook kunt deelnemen aan premium advertenties? Daarom is de inhoud van het online autodisplay exclusiever: u kunt meer foto’s uploaden dan standaardfoto’s en er zijn twee kopregels. Daarnaast kunt u advertentiestatistieken bijhouden als een expert. Meten is weten!

fotografie

Uitstekende fotografiewerken zijn anders. Als de kwaliteit van foto’s goed is, wordt reclame aantrekkelijker. Je hoeft hiervoor geen professionele fotograaf te zijn, neem even de tijd. De eerste stap is om de auto van tevoren te wassen; de glimmende auto op het scherm is het halve werk. Vergeet het interieur niet (niemand wil de lege fles op de voorstoel zien) en zorg ervoor dat het dashboard en andere harde delen van de auto stofvrij zijn. Zorg er bij het fotograferen voor dat alle kanten van de auto op het gevoelige bord zijn geplaatst.Maar bedenk ook welke foto de beste thumbnail voor uw advertentie is: welke afbeelding laat u de koper als eerste zien? Is dat beeld genoeg om hem / haar aan te trekken? Meer specifieke tips over autofotografie komen in een andere blog.

We hopen dat u met succes kunt adverteren volgens deze tips. Onthoud dat u er maar één nodig heeft waar u echt in geïnteresseerd bent en uw auto wordt verkocht. Kijk goed naar je auto want hij is misschien sneller dan je denkt!

Wij kunnen alle vragen voor u regelen en een redelijke prijs voor uw auto voorstellen!



https://auto-verkopen-belgie.com

Next Post

MEDEWERKSTER POETSDIENST

wo jul 15 , 2020
ONDERHOUDSMEDEWERKER – MEDEWERKSTER POETSDIENST Functie Voor onze school zoeken we een gepassioneerde medewerker om klaslokalen, keukens, toiletten, … te onderhouden. Aanbod U kunt onderhandelen over […]

You May Like